bulutunannesi33 bende 33. Haftamdayım kasık ağrım çok fenaydı otursam kalkmak için 5 Dk ayakta iki büklüm kalıyordum yatınca dönemiyordum ama ne hikmetse dünden beri o kadar enerjik ve ağrısız sızısızım ki anlatamam size hamilelik başından beri hiç bu kadar rahat olmamıştım sadece 1 haftadır ishalim var 2 gündür çok rahatım ağrı açısından 😇