Ya bende niye tersi hatırlıyorum ilk doğumumda özelde yaptım amlythaneden çıkmadan koymuslar galiba sonra yürümek için kaldırdıklarında hazırlayalım seni dediler öyle fark ettim bu ne diye karnımdaki bi kaldırdılar ama nasıl kötü hissettim geri koyun onu diye ağladığımı hatırlıyorum 😀