Mine-tayfun evet normal fizyolojik bir olgudur Hamilelik sırasında östrojen hormonlarının saçlar üzerindeki olumlu etkisi, normalde dökülecek olan saçların bu dönemde dökülmesini önler. Doğumdan sonra bu etki durduğunda saçlar normal yaşam döngüsüne döner ve bu da reaksiyonel saç dökülmesini tetikler onun için kan verip düşen değerlerinizi yükseltmeniz gerekiyor birde bir cildiye uzmanına gidin şampuan alın