Funda25 İlk kızım Lina Almila 2.yine kız :) ilk kızımın ismine uyumlu isimler alabilir miyim 2 li yine
Brgmde Neden uyumlu olmasını istiyorlar anneler bunu anlamıyorum sonuçta farklı bireyler 🥰 bence uyumlu olsun diye değişik bir isme gidileceğine çok güzel bir isim düşünebilirsin. Soruna gelirsekte Almira Mira alina Olabilir . Alina daha güzel ama
Hamileanne Funda25 bunlar nasıl isimler öyle çizgi film karekteri gibi isimler önerilmiş takmayın onları bence 😬
Linatkgl Funda25 benim ilk kızım Buğlemm Lina şimdi yine hamileyim onada delal Zümra aslında asel Zümra istedim eşim delal istedi bu yüzden Buğlem Lina Delal Zümra
BerivanLina Funda25 yaa bnmde ilk kizimin ismi Lina simdi yine kiz bekliyorum Linaya uygun Mina var aklimda 😍