Bende çok sigara içerdim bikere düşük yaptım plansız gebelikti onun acısını o kadar derinde hissettim ki. Tekrar hamileyim suan zaten biraz sorunlu ama hamile kalmak istediğimi düşündüğüm an bıraktım çünkü öncekinde benim yüzümden diye baya yıpratmıştım kendimi. Da şöylede bir gerçek var bebeğin genlerinde bir sorun yoksa bide rabbim ol derse sigara içsende içmesende .. sen yinede içme sadece kendini değil bebeğini zehirliyorsun.