teachervera Dinlemeyiseven Doktor arkadaşım vardı Siverek de otururken o demişti zelal hocada doğum yaptım çok memnun kaldım araştırın isterseniz
Yaban Brcuburci k.bakmayın yeni gördüm. Ben 2 hafta önce ordaydım kurum indirimi var evet. 1350 idi en son . Zam geldi dediler de haftaya fidip öğreneceğim artık
Edaliii Dinlemeyiseven Gamze akın evsen bir sürü doktor gezmiştim en son Gamze hocada karar kıldım ve hiç pişman olmadım normal doğumu çok destekleyen bir doktor onda 2.5 sene önce normal doğum yaptım :)