Epifizbezi bende jilet ile alsam mı diyorum evde eşim pansuman yapıyor hastaneye de pansumana gidiyorum utanıyorum sıkılıyorum açınca tüylü olmasından ama yapsam risk olur mu onu da bilemiyorum dikişimin ucu açık çünkü her ne kadar bantlı da olsa ordan devamlı bi sıvı akıyor enfeksiyon kaptırmakta istemiyorum 🥲