arwen1 Merhaba beta hcg değerim iki gün önce 7000 di son adet tarihime göre 5 haftalık hamileyim yarın için randevu aldım sizce bebek ve kes görünür mü?
seyma0661 arwen1 betayla alakası var mı bilmiyorum ama benim beta 5000di gittiğimde hem keseyi gördüm hem kalp atışını duydum 6.haftada
arwen1 seyma0661 benim haftaya göre erken beta değerine göre görünür diye düşünüyorum bilmiyorum kafam karıştı
ozicim Görünür. 1500 gibi vajinalden görünüyor sizin artık karından da görünür. Hatta bugün 10binin üzerinde olduğuna göre belki kalp atışını bile duyarsınız