_1225ebru_ Kızlar 18. Haftamdayım sabah leke gelmıs uykudan kalkınca gördüm çok korktum progestron kullandım hemen 1 haftadır kullanmayı bırakmıstım sızde böyle olan var mı sımdı acıle gıdıcem
seyma0661 _1225ebru_ bende olmadı ama siz doktora gidin mutlaka. Beni de haberdar edebilir misiniz merak ettim insallah kötü bişey değildir
Brgmde _1225ebru_ o hafta benimde geldi korkrum bende gittiğimde mantar olmuşum enfeksiyondan gelmiş olabilir yada tahrişe bağlı dedi doktor. Acile git sorunu anlarsın zaten şimdi bilebazen kaşıntı gelince korkuyorum kefir falantüketmek lazım
Zeynepin_annesii _1225ebru_ Gebeliğin her döneminde olabilir bir durum bana 14 haftada oldu. normal de olabilir olmayabilir de doktorun görmesi şart.
babyiscoming_ _1225ebru_ kullanmayı bıraktığın içib gelmiş olabilir bende kalp atışı duyana kadar duphaston kullandım çok şükür hiç kanama vs olmadı ama bıraktığım günün ertesi günü leke geldi o tarz bir durum olabilir
_1225ebru_ seyma0661 şimdi gidiyoruz doktora benim 11 yıl bebeğim olmadı şimdi kendiliğnden oldu herşey yolunda görünüyordu cuma doktor randevum vardı böyle olunca korktum çok dua edin
_1225ebru_ seyma0661 evet ittim acile tahlil yapıldı ultrason da bakıldı çok şükür bir sorun çıkmadı ama doktor her ihtimale karşılık yatış verdi serım takıldı suan hastanedeyım moral olarak da daha iyiyim çok şükür
Samsib23 Korkma inşallah bişey yoktur. 14 haftalığım 1 aydır lekelenmem var ama kese de bebek de gayet iyi dedi doktor.