Beyzadrs Merhaba ben 6 haftalık hamileyim kısmetse çarşamba günü kalp atışı için doktora gidicem ama grip oldum boğazım acıyor burnum akıyor. Biraz korkuyorum doktora gitmeli miyim yoksa çorba vs ile beklemeli miyim? Tecrübesi olan yazabilir mi?
Esra1999 Beyzadrs bitki çayları içme şimdilik çorbayla geçiştir istersen ben kalp atışını duymak için 8. Haftada gitmiştim 5. Haftada kese göründü sonrasında kalp atışını duyduk
Elayf04 Ben 25haftalığım 24de grip oldum doktora gitmedim çorba çay falan öyle yaptım şu an hiç bir şeyim yok
Beyzadrs Esra1999 doktora gittiğimde tam 7 haftalık oluyor umarım kalp atışını duyarız, şimdilik dediğiniz gibi yapıyorum bitki çayından da çekiniyorum