Sevgiiss Kızlar adet olmadım 3 kez test yaptım negatif . Sizde durumlar ney normalde çok gecikmezdi adet olsamda rahatlasam
Sevgiiss Ceren-Mehmet06 tedavi olmadım canım herkesin başına gelebilen normal bir şeymiş. Yumurta fazla büyümüş o yüzden çatlayamamış. İlk adetle atılır demişti. Sonra tekrar gittim kist eriyor bile dedi adet olmamıştım daha