Seda54 bence doktorunuz kolaya kaçmış canım benim 35. Haftada kan sulandırıcı hapı 36. Haftada da iğneyi bıraktık normal doğumda ısrarcı olan doktorumdu zaten 40+0 da suyum ve nişanım geldi gece hastaneye gittim 7-8 saat sancı çektim suni sancı ilede desteklendi ama yeteri kadar açılmam olmadığı için spinal sezaryenle doğum yaptım iyileşme sürecim hala devam ediyor 15. Gün bugün normal doğum kısmet olsaydı keşke çok zorlu bir süreçti benimki . Bu yüzden eğer bedeniniz normal doğum yapmaya müsaitse bence normal doğum yapın derim