Kızlar merhabalar korunmayı bırakıyorum diye doktora gittim. bir doktor yumurtlalıklar rahim çok sağlıklı dedi sonra ovülasyon testi yaptım 20 gün pik göremedim başka doktora gittim pcos görüntüsü var ama engel değil çok rahat hamile kalırsın dedi. Kimi pcosa zor diyorlar bana öyle demedi neye göre diyorlar onuda anlamadım. Sonra emin olmak için başka doktora gittim pcos olmadığımı yumurtalıklarımda 10 12 yumurta değilde bir kaç fazla olduğunu söyledi . Her fazlalık pcos değildir dedi gönderdi. Adetimde düzendiler bu ay gecikti test negatif adetimi bekliyorum. Yine ovülasyon testi yapacağım. Geçen ay yaptığımı düzenli yapmamıştım . Bakalım inş yumurtluyorumdur