Merhabalar.5 hafta 6günlük hamileyim. Yani bu son adet tarihime göre , dün gebelik testi yaptım çift çizgi. 3 yaşındaki kızımda gebeliği çok erken fark ettiğim için devamlı gittim bir kese görünmedi bir bebek görünmedi çok defa gittim bu nedenle şimdi çok erken gitmek istemiyorum ancak kan sulandırıcı iğne kullanıyordum bir de kan uyuşmazlığım var ne zaman gitmemi önerirsiniz