Yildizs1907 Bebeğinizin hareketleri nasıl bu hafta ? Ben çok fazla hissetmiyorum arada hareket ediyor ama böyle çok şiddetli bir hareket yok bazen çok endişeleniyorum 😢
Havvabektas Yildizs1907 normal ben 27+5 oldum hala hareket düzensiz doktora sordum 24 saat içinde 10 kez hareket ederse sorun yok demişti
Yildizs1907 Havvabektas 10 u geçiyor mu bilmiyorum saymadım bugün deneyecem çok endişelendim ya aşırı düzensiz çünkü
mercimek-123 benim de öyleydi 25 haftalıkken çok sakinlesmisti panik olmuştum ama sonra hareketleri düzene giriyor şuan 27+3 haftaligiz inan hiç durmuyor içerde o yüzden korkmana gerek yok ☺️
Yildizs1907 Elayf04 cinsiyeti nedir ben böyle aman aman bir hareketlenme yaşamadım çünkü çok hafif titreme şeklinde 😢
Rabia5115 Yildizs1907 iki saatin içinde 1 kere hareket ediyorsa yetiyor iki saatte bir normal genelde gece hareket ediyorlar zaten korkma daha düzenli olmaz hareketleri 30 dan sonra hareket kontrol oluyor genelde şimdilerde çok önmli degil gün içinde sana ben burdayım diyorsa ufak da olsa yeter🥰
Elayf04 Yildizs1907 cinsiyeti kız Bence endişelenme kayın validem görümceme hamile iken hareketlerini 28ci haftadan sonra hissetmeye başlamış doktor demişki bebek sakin bir bebek olduğu için çok hareket etmiyor
Yildizs1907 Rabia5115 içimi çok rahatlattınız çok cidden sabahtan beri düşünüyorum kafayı yedim insanın aklına hersey gelebiliyor normal olarak bazıları diyor benim bebeğim durmazdı bu haftalarda sende nasıl böyle ondan çok aklıma takıldı bende mi bir gariplık var diye
1Demett 26 hafta bitecek neredeyse benim iki haftadir falan bayağı sık sık hareketlerini hissediyorum ben hatta hic uyumuyo mu acaba diye kendi kendime dusundumde 😂 bazi kisilerde farkli oluyor her bebek farkli bence bi sıkıntı yoktur seninde
Yildizs1907 1Demett yaaa ne güzel cidden çok sevindim sizin adınıza keşke bende de öyle olsa ben çok nadir hissediyorum böyle aman aman şiddetli bir hareketlenme yok aklıma çok takıldı
Secil1991 Yildizs1907 25+3 olduk biz de. benim bebeğim de 2 gündür aynı. Perşembe günü dışardan bile görünüyordu hareketleri ama iki gündür elimle karnımı itiyorum ancak öyle bir kez hafif kıpırtı geliyor. Çok strese girdim bu yüzden de
1Demett Yildizs1907 gordugum kadariyla kisiden kisiye degisken bi durum fizikselde kaynaklanabiliyormus yani bikac sebebi var ama kesinlikle kotu birsey anlamina gelmiyo hissediyo olmaniz onemli olan sıklığına takilma ilerde cok cok hissedecekmisiz zaten 🥲
Fyz_a Yildizs1907 kesinlikle her bebek cok farkli 1.cocugum kipir kipir di dogdu gene ayni bu daha sakin ona gore aferin uslu olcaksin diyorum ona😊 bu arada ayni haftadayiz sorun yoktur merak etmeyn🥰