Kubraa-1 Fitil geri akarken kahverengi akıyor kızlar bu durumu yaşayan oldu mu daha önce ? Sürekli böyle değildi başta beyazdı kullandıktan 10 gün sonra falan kahverengiye döndü
Nhrr Kubraa-1 kaç haftalık hamilesiniz ? Kahverengi olmaması lazım. Belki içerdeki kanı atıyordur. Hafta içi yine doktora sorun isterseniz.
Rumuz36 Kubraa-1 beyaz kalıntı ile birlikte su geliyor muydu peki ? Bu arada sağlıkla kucağınıza alın bebeğinizi
Kubraa-1 Nhrr 5+1 deyim daha kesede görmedim beta takibi yapılıyor o da düzenli olduğu için doktorum sorun yok dedi ama telaş yapıyorum 1 haftadır devam ediyor
Nhrr Kubraa-1 tutunma lekelenmeside olabilir. Yine siz giderseniz içiniz rahat etsin. 6. Hafta biterken kalp atışını duyarsiniz muhtemelen. Kan uyuşmazlığıniz yok değil mi iğne vurulması gerekiyor çünkü.
Rumuz36 Kubraa-1 ilk haftalar olduğu için tutunma kanaması olabilir doktorunuza sorun. Sıkıntı yok diyorsa endişe etmeyin. Sizden gelen su çok muydu peki benim de bu şikayetim var avuç ayasından daha fazla ilaç kalıntısı ve su akıyor
Kubraa-1 Rumuz36 ıslaklık hissediyordum baktığımda avuc ortası kadar falan oluyordu beyaz kalıntılarda çok fazla değildi ama fazlasını vücut atıyormuş zaten o normal diye okumuştum