Balbebek012 Selinben üçü de çok güzel çok şükür biri düzgün güzel isim seçenekleri sunmuş bence bunların hangisini koyarsan aklın diğerinde kalmasın çünkü hepsi de güzel 🫶 oyumu Ece den yana kullanıyorum
Ozgeee22 Balbebek012 yorumunuzu okurken aynı şeyi düşündüm. Tercih meselesi tabi ama burda öyle isimler okuyorum ki şok oluyorum 🙈
myangelson Selinben seneler önce eşimle kızımız olursa Alya koyalım diye karar vermiştik o yüzden Alya diyorum 🥰