cnmsanane ben Egepol’de yaptım, Dr Gökalp Bey’e gidiyordum. İstanbuldan gebeliğimin son aylarında İzmire taşındıgim için hiçbir hastane doktor hakkında bilgim yoktu. İstanbuldan itibaren didik didik araştırdım, yolum buraya düştü. İyi ki de düştü. Doğum sonrası çocuk doktoru Bülent bey de güzel ilgilendi bebisle. Devlet olarak da 9 Eylül hastanesi çok iyi diyolar.