sutlukahve_ Kızlar kurtaj sonrasi bu ikinci reglim ilkini ilaçla olmuştum yoğundu bi sefer de çok az oluyor bugün 3.gunu ama son günü gibi ilk günü de çok azdı kurtajdan dolayı mı neden oluyor bu
BabyPelargos sutlukahve_ çok normal hiç düşünmeyin, zaten kürtajdan sonra kan kaybediyoruz. Vücut kendini toparlamaya çalışıyor o yüzden 3-4 adet sonrası düzeliyor.
sutlukahve_ BabyPelargos ilk adetim baya yoğun olmuştu bu baya az olunca korktum açıkçası zaten 2 ay fln adet olamamistim ilkini ilaçla oldum belki o yüzden yoğun geldi