Ayseea Iyı gunler bayanlar 22+4 deyım onceden dha hareketlıydı bebegım sımdı hareketlerı ıyıce azaldı sızce normal mı bı durumu yasayan var mı ?
ceren-123 Ayseea normal diyorlar bu haftalarda çok hareketli olup diğer gün daha az hareketli olmasını düzenli olmazmış yani hareketleri ,yine de doktorunuza danışın isterseniz
Tazeanne123456 Ayseea evet canım benim de 23 haftalık bazen gün içinde çok hareketli bazen hiç kıpırdamıyor bile korkulacak bir şey yok içini ferah tut