Benim 6 kaybım vardı 2 tanesi 20 haftalık bunlardan biri serklaja rağmen kayıp yaşadım,daha sonra başka ilde başka bir doktora dikiş attırdım 7.gebelikte ve 30.haftamda suyum geldi kızım erken doğdu çok şükür sağlıklı,8.gebeliğimde artık başka ile gitmek istemedim Rauf beye gittim izin donemindeydi ve ben de tansiyon falan çıkınca dikiş atmayı kabul etmediler,ben de engin Yıldırım’a gitme kararı aldım hemen muayene etti ertesi gün serklajımı yaptı onun attığı serklaj sayesinde şu an 36.haftalik hamileyim