Merhaba kızlar 7+5 haftalık hamileyim 4 gün önceye kdr çok bulantı yasıyırdum ama kusmuyırdum 3 gun önce kustum. Bir defa tek ama neyse sabahında ishal gitti bende 2 gündür karnım agrıuır kasık degıl kanamada yok karın ağrısı İshal gidecek gibi ama lavaboya gıdıyorım yok üstüne o karı ağrısıyla ateş basması oluyor cok kötu normal mi oksapar iğnesi kullanıyorum bu arada