Tospikim01 Merhaba 2 aylık bebeğim var emziriyorum. Çok kötü bir boğaz ağrısına yakalandım evde doğal neler yapabilirim. Ya da emziren anneler hangi ilaçları kullanabilir?
yeni_anne2 Tospikim01 sıcak suya limon sıkıp ıcın sıktınız limonları da ıcerı attım sabah aksam ıcın ıkı gunde geçmişti bendee gecmis olsun
Bhrmolo Tospikim01 imumax boğaz spreyi. Hamileyken kullandım ebe tavsiyesiyle dolayısıyla doğumdan sonra da kullanılabilir
Semanurr0 Tospikim01 Ya bende çok hastalanmistim acil de falan hiçbir şey vermediler bol su iç ilac olarak sadece parol içebiliyoruz ıhlamur meyve kaynat elma limon portakal cubuk tarçın vs karıştırıp kaynatıp içebilirsin bal tüket geçmiş olsun 🥲