Bu ay gebelik Düşünüyorduk ve bekliyorduk regl günüme bir hafta kala Göğüs hassasiyeti ve kasık ağrısından dolayı test Yaptım testte silik Pozitif çıktı 2gün Bekledim Araya hafta sonu girdiği için emin olmak için bu akşam da test yaptım çizgi çok daha silik çıktı Negatife yakın Ne yapacağımı şaşırdım Pazartesiye kadar bekleyeceğim mecbur aranızda böyle bir durum yaşayan var mı acaba kimyasal gebelik falan olabilir mi Daha önce yaşamadığım için bilmiyorum bu arada ikinci Gebeliğim olucak nasipse