Maak88 aynı şeyi 2 hafta önce ben yaşadım banada aynı ilacı verdi doktorum kullanabilirsin dedi ilacın etkileri kullanım alanlarını falan baya bi okudum üst solunum yolu enfeksiyonlarıyla alakalı bişey 34. Haftalıktım o zaman ama yinede kullanmadım açıkcası sürekli portalal mandalina limon çay çorba derken atlattım viks kekik yağı falan sürdüm bugazlarıma vs de kullandığım tek ilaç parol oldu ve 1 2 yudumda şurup vermişti bana ondan içtim o kadar 1000 mg çok yüksek geldi çünkü bide bana iğne de vurmuşlardı