ilk hamileliğim 12 haftalık daha, kabızlık sorunu yaşıyorum kendimi de biraz fazla zorladım heralde. karnımın hemen altında ortada yumruk büyüklüğünde bi şişlik gibi bir şey fark ettim. kasıklarımda hiç ağrımadığı kadar ağrıyor, normal mi anormal mi çözemedim bir türlü. bilgisi olan var mı