iremmakk ben 12+3 haftalığım. Üç gün önceki muayenemde yaptırıp yaptırmayacağımı sordu doktorum ve ben istemedim. Yanılma payı yüksek. Eşimin ve benim yaşlarımız genç. Doktorum da söyledi ‘eğer yaşlarınız geç olsaydı ya da kan uyuşmazlığı veyahut ikinizden birinde olumsuz bir durum olsaydı ısrar ederdim ama ikinizin de bi problemi yok, riskli bi durumda olacağınızı sanmıyorum’ dedi. Fetal DNA testi için de bi şey diyemem kesin sonuç veriyor ama çok maliyetli. Eğer özel bir çocuğa psikolojik, duygusal ya da fiziksel durumunun yeteceğini ve sorumluluk alamayacağını düşünüyorsan pek tabii yaptırabilirsin ve kararlarında özgürsün.