BTSB Kızlar serklaj olalı 2 buçuk hafta oldu, ama bu batma ve acı hissi geçmedi. Doktor normal diyor. Ama çok rahatsız ediyor. Aranızda bu durumu yaşayan var mı? Bebek yukarda, ama sanki aşağıdaymış da orayla oynuyormuş gibi hissediyorum 😞
YETM3009 BTSB bende hala daha oluyor. Sürekli oraya vuruyor dikisim.patlicak suyum gelicek gibi oluyor dedim doktora oraya ulaşamaz korkma ayak gelişi ondan oluyor demişti.
Tomucuk12 BTSB 2 hafta da gecmwsi gerekirdi belki ipi uUn birakmistir yapiyorlar oyle o sizi rahatsiz ediyordur
Eminecakirkoca BTSB 2 hafta oldu serklaj oldum ne ağrı ne batma nede kanama hiçbir şey olmadı 16 haftadayım bebek büyüdükçe batma olurmu bilmiyorum
BTSB Tomucuk12 doktor normal diyor anlamadım ki. Böyle bebek oynuyo gibi orayla, bebek değil o hareketler evet ama orda bir hareket var anlatamıyorum da 😅