Kızlar merhaba. Bu birtek bende olmuyordur diye düsünüyorum ama bende mi anormallik var bana bir sey söyleyin. ben doğum yaklastikca (vaktinde gelirse son 38) paniklemeye başladım. Kendimce kıyafetler aldım, oda hazırladım, duvarlarini boyadım, stickerler yapıstırdım. Ucuz/pahali her neyse alisverislerini tamamladim. Eee sonuca gel diyecek olursaniz hep diyorum ki ya ben acaba cok mu erken davrandim dogduktan sonra mi yapsaydim diyorum. Herkes dogmadan alisverinisi odasini tamamliyor aslında ama ben mi ruh hastasiyim neyim kötüyü cagirmak olarak değil de beynimi susturamiyorum ben düsünmesem bile aklıma kendi kendine geliyor, diyorum ki acaba ben sag salim dogurabilecek miyim, ya Allah korusun bu odayi goremezse kiyafetleri giyemezse (dillendirmiyorum ama anlayin işte 🥹) ya bana bir sey olursa doğumda diye kendi kendimi yiyorum. Hani derlerya dereyi görmeden paçaları sıvamak.. öyle mi acaba diyorum off. Sizde de böyle düsünceler oluyor mu lütfen bana bir sey diyin 🥹