Kızlar cuma günü öğlen sezaryen oldum. Gaz çıkaramadığım için lavman yapıldı bugün öğleden sonra taburcu edildim. Ama hala inanılmaz gaz sancım var resmen kıvranıyorum. Yok mu bunun bir çözümü? Zaten yatıp kalkarken çok zorlanıyorum sağa sola dönemiyorum bebeğimi bile doğrı düzgün kucağıma alıp emziremiyorum psikolojim bozuldu resmen 😢😢