Hamişlerim, ben geç döllenmeyle 5 haftalık hamileyim. Doktorum %90 yerleşme kanaması ve ağrısı geçirdiğimi %10 düşükle sonuçlanabilceğini söyledi. Çok sancım var kasıklarım ağrıyor. İlk kahverengi pembe sonra adet kırmızısına döndü. Geçmek bilmiyor kaç gündür. Yaşayanlar var mı? Birbirimize destek olalım :)