Dilaumut benimde 2 yaşında kızım var ama hiç öyle düşünmeyin ben ilk başta hep öyle düşünüp ağlıyordum nasıl bırakıp doğuma gidicem diye ama sonra düşündüm rabbime şükürler olsun evlatlarımız sağlııklı biz öyleyiz allahın izniyle doğurup gelicez çok kasmayın bu konuda kendinizi biran önce silin o düşünceyi yoksa çok üzülürsünüz gerçekten mutlu mutlu doğuma gitmeyi hayal edin çocuğunuza oyun arkadaşı kardeş geliyor ona en büyük hediye veriyorsunuz