Kızlar 34+4teyim son 3-4 haftadır tansiyonum 13-8, 140-8 çıkıyordu ara arar. Ama yatıp dinlenince 12-11 lere geliyordu. Bugun dr randevumda doktora bunu söyleyince dr hemen tansıyon ilacına basladı. İdrar baktı protein cıkmadı şükür. Alfamed kullanan var mı aranızda ne kadar sürede etki etmeye baslıyor. Korktuğumdan mı bilinmez eve gelince 15e kadar çıktı tansiyonum ama düştü sonrasında. Çünkü 16olursa hemen alırız bebeği dedi daha cok kücük :(