Sellennns düzensiz hareketleri aslında 17+3 ten beri hissetmeye başladım minik seyirmeler şeklinde. 19.haftaya girince bir tık daha güçlendi hareketleri hatta bazen sanırım döndüğünde falan canımı acıtıyor. 20. Haftaya girince düzensizleşti 1 gün hissediyorum 3 gün hissetmiyorum gibi. Günlerimde çok yoğun geçiyor belki ondan da olabilir. Doktoruma sordum bu haftalarda düzensiz hareketler çok normal dedi. 28 e kadar düzensiz olabilir her hareketini hissedemezsin dedi. 28den sonra hissetmezsen eğer kontrol amaçlı gelirsin dedi :)