Sizdenbirii1 Trombofili testimde Pıhtılaşmaya yatkın olduğunuzu gösteriyor bu durumda yinede iğne mi kullanılıyo kızlar
Meyraa_61 Sizdenbirii1 evet benim kanımda da pıhtılaşma vardı, şuanda hamileyim ve kan sulandırıcı iğne kullanıyorum
seyma0661 Meyraa_61 Sizdenbirii1 bu testi doktor rutin olarak mı sizden istiyor yoksa şüphelendiği bir durum olduğunda mı istiyor? Bu konuyla ilgili kötü sonlanan hikayeler okudum da biraz korktum açıkçası bende var mı yok mu bilmiyorum
Freefam Sizdenbirii1 evet bende de yatkinlik var direk pihtilasma yok ama yatkinlik var daha once kayiplarim oldu suanki hamileligimde keseyi gorunce igne basladik 12. Haftadan sonra hapa donduk cok sukur 29. Haftadayiz
Deniiizzz Sizdenbirii1 bende pıhtılaşma olmamasına rağmen kan sulandırıcı iğne kullanıyorum gebelik de istenmeyen şeylerin olmaması için hiç sıkıntı yapma bunu erken öğrenmen bile güzel bir şans olmuş senin için göbekten Oksapar kullanıyorum ben biraz yakıyor ama bebek işin her şey e değiyor
TugceOrak seyma0661 benim tekrarlayan kayıplarım olduğu için yaptırmamı istedi doktor. Sadece pıhtılaşma değil bir çok genetik test yaptırdım herşey normal çıktı bir tek pıhtılaşma çıktı. Bence gebelik düşünen herkesin gebelik olmadan önce yaptırması çok sağlıklı
Meyraa_61 seyma0661 tekrarlayan düşüklerim vardı bundan dolayı genetik testler istedi doktorum, hiçbirinde bir şey çıkmadı sadece bi genimde pıhtılaşma bozukluğu vardı. Onda da doktor hamile kaldığımda iğne kullanmam gerektiğini söyledi. Ben de şuanda kullanıyorum
Nil4749 Sizdenbirii1 bendede yatkınlık vardı ama işimizi sağlama alalım dedi ve Corasprin içtim bir ay diğer ay hamile kaldım kese görününce de oksapar iğne kullanıyorum günde 1 defa
Sizdenbirii1 Deniiizzz evet bende öyle düşünüyor bazı doktorlar iğne diyor bazıları da gerek yok diyor benim ni önceki gebeliklerimde biri düşük bi diğeri de gelişim geriliği olarak doğdu inş verir doktorum şimdi gebelik planlıyoruz inş hayırlısıyla
000_gulay Sizdenbirii1 bende 2 düşük yaptım ileri seviye pıhtışmadan kaybettim iki bebeğimi 2 Side erkekti şimdi 22 hafta hamileyim bir kız bekliyorum hamileliğimi öğrendiğimde 5 haftalıktı kan sulandırıcı iğne ve haplar kullanıyorum ilk öğrendiğimden beri şükür herşey çok güzel gidiyor benimki çok ilerlemiş keşke ilk düştüğünde genetik test yaptırsaydım pıhtılaşma büyük bir etken hamilelikte
nurssmom Sizdenbirii1 benim pıhtılaşma çıktı 2 düşükten sonra test yaptırdım. Gittiğim farklı drlar vardı ve aa keşke ilk düşükten sonra verseymişiz kan sulandırıcı dediler. Yani kesinlikle hamileliğinizde dr.unuz bu konuda bi takviye vermiyorsa başka dr.lara gidin çünkü keşkeler çok can yakıcı. 1 senedir çektiğim acıları bir ben bir Allah biliyor. Kan pıhtılaşması bebeklerde anamoli gelişim geriliği annelere beyin kanaması felç ve daha beteri sorunlar yaratabiliyor. Biliyorum çok kötü şeyler söylüyorum ama benim 2 hamileleğimde de dr.ların insanların her şeyi yumuşatmasından kaynaklı yaşandı. Çok ciddi sorunlar ve görmezden gelinmemeli. İlk gebeliğimde kanamam vardı hastahaneye gittiğimde kalp atışını duydum dr. Sorun yok böyle kanamalar yaşanır diyip göndermese gözetim altında tutsa belki kan pıhtılaşmasını farkederdi. İkinci gebeliğimde ilk düşük normal herkes düşük yapar diyip bu görmezden gelinmeseydi bebeklerimden illa biri şuan kucağımda yada karnımda olurdu. Rabbim hepimizin şifasını versin keşke dememek için önlem almanızı tavsiye ederim ❤️
PinkyJelly Trombofili testinde hangi gende heterozigotluk olduğuna göre değişiyor, bende de çıkmıştı doktorum önemli olan genlerde sıkıntı yok coraspin yeterli olur sana dedi, o şekilde ilerliyoruz şuan.