Busra_28 Pembesarelle2 ben 29. Haftadayım bana daha yeni yapıldı şeker yüklemesi diyete başladım ben de 2 hafta sonra duruma göre insülin dedi doktor sizin açlık tokluk çok mu yüksekti yine de insülin verdiler
Pembesarelle2 Busra_28 Haftadan sonra açık şekerim yüksek geldi düşmedi hiç yoklukta 150-160 görüyordum insüline başladık