Ymn3535 merhaba bana da 7.haftamda kese küçük çok geriden geliyor dedi çok olumlu konuşmadı doktorum, umut vermedi bana yani normaldede çok relax bir doktordur anlattı dedi kese böyle az büyümeye devam ederse bebek içerde sıkışıp kalır kalbi durur dedi.1 hafta ağladım sonra ki hafta tekrar ölçtü boyutunu kesenin büyümüş biraz toparlamış dedi ,1 hafta sonra tekrar gittim düzeltmiş kendini baya toparlamış dedi çok şaşırdı . Korkma eğer bu dünyada yiyecek ekmeği varsa imkansız bile olsa büyüyor.Ben bu süreçte ne yaptım etkisi oldu mu bilmem ama internette okumuştum havuç iyi geliyor dıye 15 gun her akşam havuç salatası yedim .E tabi birde çok dua ettim istenmeyen(plansız) bir gebelik olmasına o kadar üzüldüm ki bebeğimi kaybedicem diye annelik çok çok zor ya ilk haftadan itibaren o duygu bize yükleniyor .Annem hep der analık köpeklik .Önce üzüldüm ikinci çocuğa hazır değilim diye ağladım sonra da ona bir şey olması diye oturup köpek gibi ağladım ..