16+2 de ilk defa hareketini hissettim galiba bebegimin . Ben tarif etmeye calsiicam bnmle ayni hsisi yasiyan var mi aceba erken mi henuz ilk gebeligim olacak. Gece yatmadan önce sirt üstü yattim ve kuran acikti bi yandan dinliyordum . Elim de kasigimdaydi. Sonra bi anda segirme gbi mi dersiniz minicik kalp atisi gbi mi dersiniz 2 kere tekme atar gbi o hissi yasadim minik minik. Biraz bekldi daha sonra bi daha ayni sekil tekme atar gbi segirme hissettim
Toplam uc kere hareketini hissettim. Sizde de bu durumu yasayan var mi ? Bazen oturuken de hissediyorum ayni hareketleri