e_blue_sky_a Bende suan 37 yaşındayım canım ben 2,3,4 lü yaptırmadım doktor bana o testlerin yanılma payı fazla oyuzden fetal dna yaptır demişti bende direk fetal dna yaptırdım oda 2 defa veri yetersiz geldi bende 3. Defa istemedim beklemesi ayrı çıkmaması ayrı dert diye sonrasında detaylı ultrasona girdim detaylı ultrasyonda hiçbir bulgu ve sıkıntı çıkmadı hersey gayet güzel dedi perinatolok uzman ama gel gelelimki cumartesi günü gittiğim doktor illa 2. Defa onun istediği Prof olan perinatoloğa gitmem yada fetal dna yapıp sırf herseyin temiz olduğunu bilmekmiş bende diyorum Allah korusun ben kabulüm çocuğuma sizede imzalı kapıt vereyim yok olmaz öyle ben rahat edemem diyor normal ultrasyondada hersey çok normal kendi gördü ama illa onun dediği doktorun sözü kanunmuş