SM5534 ay de ki sorunsuz çocuğa sorunlu muamelesi yapmayın. Saçı beyazlayacak olan benim de. Seni rahatlatması gerekirken resmen seni huzursuz etmeye çalışıyor. Senin içinden ne geçiyor peki ne yapmak istiyorsun o önemli. Eşinle güzelce konuş bi karar ver bu süreç seni yorar boş yere strese girip hamileliğini zehir etme kendine. Anlamıyorum kaç yıllık tecrübesi varsa ultrasonuna güvenmesi gerekiyor. Bana amniyosentez yapan doktorun bi gebesi vardı kaç doktor gezmiş çocuğun safra kesesi yok demişler bu doktorda bu çocuğun safra kesesi var demiş. Diğer doktorlar toplanıp çocuğu almaya karar veriyorlar. Kadın bu doktora güveniyor çocuğu doğuruyor ve çocuğun safrası kesesi var doğuyor. Doktor hep gebesine bana güven sağlıklı bi şekilde doğuracaksın diye diye gebesini ikna etmiş. İşte onlarda doktor, o da doktor kime inanacaksın