Yeldabanu yine benim kararıma kalsa yeniden sezeryan isterdim bebeğime eve gelince tek başına bakmama rağmen çok ağrı sızı çekmedim ama spinal olduğum için belimde fıtık oluştu ağrı kaldı maalesef genel anestezi istiyorum şimdi hayatımı mahvetti bel ağrısı 3 buçuk sene oldu gecmiyor hiç sadece doğumdan sonra ayağa kalkmam kolaydi bide her işimi gorebildim 2.gun dusumu da aldım dikislerim de yok denecek kadar az estetik dikiş sanki bir yere çarpıp çizilmiş gibi duruyor 🙂