gonulmusic Ya 31. Haftadayım sürekli gazım var ve çok gegiriyorum. Ama saat 19.00 dan sonra karnım çok ağrıyor soda içiyorum yemekten sonra yatana kadar baya uğraşıyorum. Sizde de böyle mi ?
Busrademirci71 gonulmusic ayy bı ben muzdaribim saniyodum gerçekten artık okadar cokki bazen istemsiz kaciyo 32 haftaligiz bizde cok utaniyorum ya
Pinarkorkmazer gonulmusic 😂😂😂bende de var ve günde 15000 adım atmama karbonhidrat kola ekmek çikolata vs. yemememe 3 litre su içmeme rağmen
Mlsaa99 Ay benim de aynı sorunum var hele sanki 29-30 da daha cok bastirdi gaz hic bitmiyor konusurken geğiriyorum falan igrenc hissediyorum kendimi valla
gonulmusic Neyse biz gazlı olalım da doğduktan sonra bebelerimiz olmasın yeter ki 😅🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻 amin amin amin