Blues Hamişler şu an şeker yüklemesi yaptırıyorum çok zormuş cidden sabahtan beri açım bebişim içimde kıpır kıpır beni doyur diye bekliyor umarım sonuçlar temiz çıkar ve bu zorlu sürece değer dördüncüye kan vereceğim birazdan dualarınızı esirgemeyin normal olsun her şey 😔
tugbamehmetbaki Blues bana kolay geldi bir benim bulantım oldu halde o içeceği de içtim içtiğim içecekten dolayı daha karnım doydu hatta bütün gün bir şey yemedim
Burcu35 Blues keşke bu saatte değilde sabahtan yaptırsaydın canım hamileyi açlık her türlü etkiliyor zaten
bulutunannesi33 Blues acken ve sekerlı suyu ıctıkden bır saat snra verdm kan benm ama o bı saat gecnedı bulantıdan 😩😩 sekerlı suyuda ıcınde bebıs gıc durmadı ıcımde ay ıyıkı gectı gıttı sızde ınsalah gzl snclar alrsnz
Blues tugbamehmetbaki ne mutlu canım bende de bulantı var bayılacak gibi hissediyor insan vakitte geçmek bilmiyor saat başı tüp tüp kan veriyorum içeçek bana da çok iyi geldi acıktığım için 😌
Blues Burcu35 evet canım biraz geçe kaldım hastane ev arası biraz uzak olduğundan dolayı geceleri de uykusuzluk cabası sefil olduk buralarda bebişimle 😌
Zmraemr Blues bu saate kaldığı için zorlamış sizi hamile olmayan bile bu vakitte şekerli gazoz içse etkiler. Ama inşallah şekeriniz çıkmaz. Dr unuz demedi mi erken gelin diye bir de akşam 12 den sonra bir şeyler yenilmiyor
Blues Zmraemr vallahi hafif atıştırmıştım umarım etkilemez devlet hastanesinde yaptırdım bir şey söylemedi doktorum hastane ve ev arası uzak olduğu için mecbur o saatte gittim ama son tüpü aldıklarında ellerim titriyordu inşllh şeker çıkmaz
Enguzelmucizem Benim kız ben şekeri aldıktan sonra tepindi sağlık ocağında ki ebe küçük bir ultrasyon cihazıyla bakti yerinde durmadi halaya durdu çocum😂😂