Benim 2 yengemde geçen yıl orada doğum yaptılar bir ay vardı aralarında biri sezaryen biri normal doğum yaptı ikisi de çok memnun kaldılar bende şuan 33. Haftadayım fakat orayı düşünmüyorum tercih meselesi tabi önemli olan iyi bir ekibe denk gelmek umarım doğumunuz istediğiniz gibi olur :)