tekrarannee93 erteleme imkanınız varsa erteleyin. Benim oğlum okumayı erken öğrenmişti, kreş ve anaokulu öğretmenleri 1.sınıf için uygun ertelemeyin gönderin hazır 1.sınıf için dediler. şuan 2.sınıfa gidiyor ama bence tam 1.sınıf öğrencisi olmalıymış. Yeni yeni adapte oluyor Eylül doğumlu çocukların maalesef dezavantajı bu durum.sınıfın en küçüğü olduğu için sosyal açıdanda zorlanıyor. Sınıfın küçüğü olacağına en büyüğü olsun artısı daha çok emin olun☺️