Eylul41 benim verdiğim hastanede üst sınır 10 olduğu için üstünü göstermiyor dünkü tahlilde +10 çıkmış o yüzden kaç bilmiyorum çok saçma bu da yani. Ama ilaç verir muhtemelen toz tek kullanımlık çünkü çok fena yanma oluyor idrarda. Kültür alınmadı 2 ay önce falan rutin bakıldı onda da üreme olmamıştı enfeksiyon da çıkmamıştı zaten