Serpilysr Kizlar ozel tinaztepe hastanesine gidip aylin barbarosun hastasi olanlar dusuncelerinizi alabilir miyim. Memnun musunuz.
IzmirDeniz Serpilysr ben esin hanıma gidiyordum ama bu hafta değiştirdim artık aylin hanıma gidicem herkes çok övüyor çok ilgili bir doktor olduğunu söylüyorlar
Pinkyy Serpilysr Aylin Hanımı bende çok duydum hep olumlu konuştular,bende 10.haftadan beri Serkan Güçlü’ye gidiyorum Tınaztepe Perinatoloji bölümünde,çok memnunum..
gayecee Serpilysr gebeliğimi Aylin hanımla öğrendim onunla devam ediyoruz ilk başta biraz soğuk biri gibi gelmişti sonra buradan bir arkadaş ona soru sordukça açılıyor demişti :) bende sorularımı not alıp soruyorum ilgiyle dinliyor birde sezeryan yanlısı bir doktor değil
Omernur Serpilysr ben hamile kalmadan once gitmistim ilk basta iyi saniodum sonra beni ameliyat etmeye kalkti idrar torbasi doluymus onu kist sanmis falan sonra anlasildi para icin yatrcakti masaya
Elif-Met 3 yıl önce riskli gebeliğimde Gülçin hanıma gitmiştim şimdi 2. Gebeliğim yine ona gidiyorum çok çok memnunum. Duyduğuma göre Aylin hanımda iyi bir doktormuş kuzumla birlikte küvözde kalan bir bebeğin annesi onda doğum yapmıştı ondan duydum
Serpilysr Elif-Met gulcin hanimida duydum onu da cok beğeniyorlar. Aylin hanimda mukemmel bir doktor. Oda suslemesi yapiyorlarmi hastanede
Serpilysr IzmirDeniz hemdee cokkkk.isinin ehli olmus resmen. Bende tavsiye uzerine gittim dogum pahali diger hastanelere gore ama aylin hanima deger. Herseyi gectim guven veriyor insana icine sindiriyor. Ne zaman bi sorunum olsa veya sorum whatsaptan yazıyorum hemen donus yapiyor
IzmirDeniz Serpilysr ay inşallah öyledir ya ben çarşamba bebeğin kalp atışlarını duymaya gideceğim ♥️ bir de ilk hamileliğim olduğu için beni yönlendirmesini istiyorum diğer doktorun ağzından zorla laf alıyordum
Serpilysr IzmirDeniz 7. 8. Haftalardasiniz sanırım siz bende o haftalarda basladim aylin hanima😊 farkli ozek hastanelere farkli doktorlara gittim ama hic biri tatmin etmedi. Birde dediginiz gibi ilk gebelik olunca insan birseyler duymak istiyor tatmin olmak istiyor. Pisman olmucaksiniz😊
hazal35 IzmirDeniz aylin hanima akliniz varsa gitmeyin agzindan laf cikmaz o kadinin ve cok sorumsuz tanidigim ölüyodu onun yuzunden
Elif-Met Geçen hafta fiyat sordum 4000 + oda ücreti dediler sanırım süsleme yok 🤷🏻♀️ 3 sene önce kızımda vardı.
Serpilysr Elif-Met ben kasim ayinda başlamıştım. 4150 dediler toplamda. Ama icerisinde oda susleme var mi onu bilmiyorum
Elif-Met Serpilysr bende Kasım’da başladım. Bugün 12+3 teym. 2 ki tarama testimin sonucunu öğrenmek için gidicem inşallah temiz çıkar.
Serpilysr IzmirDeniz ben gecen ay hastanede sira beklerken aylin hanimin hastasiyla konusmustum. Fiyatin içine oda suslemesi dahil lohusa serbeti falanda var dedi ama 2019 da da gecerli mi bilmiyorum
IzmirDeniz Serpilysr inşallah vardır heves ediyor insan kuru kuru olmasın o kadar para veriyoruz madem
Elif-Met IzmirDeniz çokta aman aman güzellikte bir süsleme değil hanımlar beklentiyi yüksek tutmayın. Sanki olsun diye yapılmış şeylerdi. Lohusa şerbetinin tadı çok kötüydü. Beni cezbeden Doğum fotoğrafçısıydı sadece