ggmom Babycome123321 ben de öyleyim son 23 . O duyguyla basetmek için hem bebebime kavuşacağım zamanı bekliyorum hem de bugünün tadını çıkarmaya bakıyorum zaman da öyle olunca çabuk geçiyor :)
gonulmusic Benim de son 49 aynı gün mü doguracaz kız 😀😀 benim ki sezeryan 38 de alıcaz dediler kasim 26 oluyor
Babycome123321 gonulmusic ya sanırım aynı 30 Kasım denmişti taa ilk zaman ama şimdi ne olur bilmiyorum erken mi gelir geç mi normal mi olur sezaryen mi
Melismelo Benim son 62 gün ve bana göre zaman su gibi geciyo yetişemiyorum hicbirşeyim hazır değil, taşınma aşamasındayız 🙈
Babycome123321 Melismelo bende 1 ay önce taşındım çok yorucu hastane çantası kaldı hala gözüm basmıyor hazır etmeye 😂hergün bugün yaparım diyorum ama yok 😂
Babycome123321 ggmom bazen bende zaman geçiriyor çabucak diyorum bazen de sanki saatler bile ilerlemiyor 🥲
ggmom Babycome123321 sizin ilk gebelik galiba bir tane daha tepenizde olaydı zaman nasıl geçiyor anlardiniz😁
Sainmizgin Babycome123321 valla ben biran önce. Gelsin istiyorum sağlıkla gelsin 🥰 çok ağrılarım oluyor şimdiden