Kızlar merhaba, gebeliğimin ilk haftalarında omega3 içeren folikasit kullanmıştım ve aşırı ağır gelmişti her gün ne yesem içsem su dahil çıkarıyordum. Sonra daha hafif folikasite geçtik düzeldi. Şimdi 14.haftadayım tekrar omega3 içeren bir multivitamin verdi doktorumuz ve yine aynı mide bulantısı hemen 1.5 kilo verdim bile. Böyle sorun yaşayan var mı, öneriniz ne olur ? 😔😔