Merhabalar 1 senedir çocuk planması yapıyoruz testlerimiz normal herhangi bir şey yok hormanlarimda esimde de sadece düzensiz aset oluyorum bu ay hsg filmi cekilcem . Sorun şu ku ovülasyon testi yapiyorum yumurtlama görmüyorum 18 Eylül de adet oldum ama hergü düzenli yapmama rağmen hep silik. Bur gebenin günlüğü inolac vitamnini de kullaniyorim yumurtaya destek olsun diye ama nedense olmuyor. Şuan adete 7 gün var gözüküyor hala yumurtlama şansım var mıdır ya